SALES
Verkoop nooit je product: luister, wek vertrouwen... en feliciteer je klant met zijn beslissing!
doelgroep / voorkennis
Onze deelnemers verkopen graag producten of diensten, mét een redelijke marge. De nadruk ligt op face-to-face verkoop en niet zozeer op acquisitie. We focussen niet op hard-selling, eerder op langetermijnrelaties die klanten tot partners maken en dus een duurzame verkooprelatie garanderen.
methodiek
Doen, Doen, Doen, maar wel met kennis van zaken.
WAT DOE JE (BETER) NA DEZE OPLEIDING?
De (juiste) vragen stellen.
Je klant "screenen" naar behoeftes en persoonlijkheidsvoorkeur.
Je product in kaart brengen (en linken aan verschillende klanten).
Onderhandelen over de prijs en de modaliteiten.
Koopsignalen herkennen en erop reageren.
Bezwaren counteren op verschillende manieren.
Afsluiten (en opvolgen).
praktisch
Afhankelijk de scope van onze doelgroep, wordt het programma bepaald. Neem daarom contact op om te bespreken hoe wij op uw vraag best kunnen inspelen.
PROGRAMMA
Een sellogram per product of dienst.
De waarde van een objectogram.
Elke klant zijn koopmotieven. (Voscin).
Keuze is Koop.
preview of synopsis van deze training bekomen?
Stuur een e-mail en je ontvangt ons whitepaper rond dit topic.